Дистанційне навчання

                             Дорогі учні, батьки! Рада вітати вас у блозі!
            Настав такий час, який змушує нас працювати в незвичних умовах, але ми впораємось!
На цій сторінці я публікуватиму завдання для  опрацювання, формування та закріплення знань.
     Бажаю всім міцного здоров'я !!!


27.05.2020
ЯДС
Діагностична робота
https://www.classtime.com/code/R7NGQV

Українська мова
Повторення. Вправи на закріплення вивченого матеріалу.
1. Пригадаємо вивчені частини мови⇙⇙⇙
https://learningapps.org/view3096702

https://learningapps.org/view831293

Ми вже знаємо ,що основною одиницею мови і мовлення 
є - СЛОВО. 
Воно може мати одне або кілька лексичних значень
( однозначні та багатозначні слова).
2. Прочитайте вірш с.90. Поясніть значення виділеного слова.
3.Виконайте впр.  236 ,с.90
4. Виконайте впр.5,с.91.
5. Пригадайте , чи всі слова можна перенести з рядка в рядок
https://learningapps.org/view1238588
6. Прочитайте віршики про літо с.92,93.



25.05.2020
Українська мова
Підсумкова перевірна робота
https://www.classtime.com/code/6RZV63


ЯДС
Як планувати вихідний день
Безпечне літо
 Опрацюйте с.106 , виконайте завд.3

Незабаром літо,літні канікули ! Тому прочитайте правила поведінки під час літнього відпочинку,с.107. 

Математика
Цікаві інтерактивні завдання на повторення

https://learningapps.org/view7125275

https://learningapps.org/view8118017



22.05.2020
Математика
Підсумкова комбінована діагностична робота з математики 
www.classtime.com/code/R72QW2

Українська мова.
 Повторення .Частини мови.
 1.Прочитайте текст" Коли потрібна       поліція ".
 Дайте(усно)відповіді на запитання.
2.Виконайте письмово впр.1,  7,  8.
У впр.8  позначте вивчені частини мови
Зразок:
                               дієсл.          ім.      
Нарешті ми доїхали до міста. 

ЯДС
Прості механізми в іграшках.
"Метелик"
Виготовляємо метелика за зразком,с.109.
( За бажанням)

                             Гарних вихідних! 


21.05.2020
ЯДС
Людина  у природному середовищі.
Продовжуємо  говорити про те,як зберегти природу,як 
простими вчинками людей допомогти нашій планеті.
1.Подивіться відеоролики та  поділіться з рідними 
своїми  враженнями після перегляду. 


Прислухайтесь до порад звіряток!  ⇙



2. Опрацюйте с.105 у підручнику
3. Пограйтесь ⇙⇓.Визначте середовище існування тварин.

Українська мова 
Диктант. 
Граматичних завдань в кінці диктанту - НЕ виконувати!!! Тільки диктант!!!
 


 ,
20.05.2020
Математика
Повторення. Розв' язання задач з геометричним змістом
 1. Пригадаємо,що таке периметр ? 
     Як знайти периметр квадрата?

2.Виконайте № 5 та 6, с.128
3. Як знайти периметр прямокутника?⇙⇙⇙

4.Виконайте № 7,с.128
5.Спробуйте  виконати завдання підвищеної складності№9,с.128.
Уважно розгляньте малюнок,знайдіть  підказку 👀 😓

Українська мова
Будова слова
1.Подивіться відео. Пригадайте,які слова  є спільнокореневими?
Як позначаємо корінь ?
Записів робити не потрібно

2. Виконайте усно впр.1 ; 3, с.87
3.Виконайте письмово впр.2 та 6 , с.87.

ЯДС
Що роблять із сміттям
1. Опрацюйте текст на с.104
2.Перегляньте відео про те ,як сортують сміття 
3. Дайте усні відповіді на запитання с.104
4. Виконайте завдання у зошиті,с.61.


19.05.2020
Математика 
Закріплення вивченого.Розв'язання задач .
1.Виконати завд.1 ,с. 127( А,Б,В)
2.Повторити вивчену табличку множення і ділення перейшовши за посиланням.
https://learningapps.org/952075  

 https://learningapps.org/watch?           v=pv80dzzxn18


Українська мова
Правдива історія про трьох  поросят
1.Граючись,перевірте самі себе!  ⇙⇙⇙
https://learningapps.org/3661709

https://learningapps.org/2514436
2. Пригадайте казку про трьох поросят.
Переглядаючи , подумайте про характеристику персонажів.
3.Опрацюйте оповідання на с.84,85. Що вас здивувало? 
4. Що вам більше сподобалося- оповідання чи казка?
5.Виконайте впр. 2, 3 ,с. 86.

ЯДС
Скільки сміття!
Ця тема  не нова.Ми багато говорили про те, що  можна  зробити  ,щоб зберегти наше  місто , державу ,  Землю !!!
1. Опрацюйте матеріал на с. 103.
 Дайте відповіді на запитання .
 2. Розкажіть своїм рідним, про те,як запобігти засміченню.Додайте свої пропозиції. 
 3.Упорядкуйте сміття відповідно часу, який необхідний природі для його переробки ⇙⇙⇙
https://learningapps.org/7975963

        Давайте збережемо країну наступним поколінням!!!

18.05.2020
Математика
Таблиця множення числа 9
1. Перегляньте відео .Зверніть увагу на закономірність утворення таблиці множення 9. 
Приклади і задачу запишіть у зошит. 
2. Закріпіть табличку множення на 9.
 3.Виконайте завдання № 1-5, с.125 - 126, усно.
4.Виконайте №6  та №7 ( Б ,Г),письмово.  
Спершу розв'яжіть подані задачі , а тоді поставте запитання так, щоб вони розв'язувались двома діями.

Українська мова
Звуки і букви
Пригадаємо:  скільки букв в українській мові ,
                        що ми чуємо,коли вимовляємо слова ,
                        скільки є голосних звуків і  інше...
Дивіться   відео урок і виконуйте  всі завдання подані у ньому.
   Будьте дуже уважні та старанні!  


ЯДС
Дивовижна нафта
1. Пригадайте:
Природні матеріали отримують від рослин і тварин або видобувають із землі.
Штучні матеріали виробляють із природних речовин.
 2.Розгляньте схему. Накресліть схожу на окремому аркуші. 
(Під час уроку поступово її заповнюйте .Якщо схема є у друк.зошиті,то креслити не потрібно!!!).  
3. Переглятьте мультики та дізнайтесь як утворюється нафта,
 де її видобувають та що з неї виготовляють. 
(  Мультики російською мовою, попросіть дорослих пояснити вам незрозумілі слова).  
  4.Опрацюйте текст на ст.100.

 5. Перегляньте ще одне відео і дізнайтесь  , що ще виготовляють з нафти.  
( Відео на анг.мові,але ви зрозумієте!) 



15.05.2020
Математика
Перетворення іменованих чисел
  1. Перегляньте відео про одиниці вимірювання довжини і їхнє виникнення.

 

2. Опрацюйте уважно № 1 , с.124 .
3.Виконайте письмово № 2 за поданим зразком та №5.
4. № 3 та 4 виконайте усно.

Українська мова
Речення
Пригадаємо  , що ми знаємо про речення ?
Спробуйте відповісти на запитання :
 - Що таке речення?
 - Які розділові знаки ставимо в кінці речення?
1. Перегляньте відео .  Зверніть увагу на правила.
    Перевірте, чи правильно ви відповіли на запитання вище.

2. Виконайте письмово впр.1 , впр.2, впр.6.,с.82.


 ЯДС ( трудове навчання)
Пропоную вам сьогодні виготовити іграшку із старого диска( за бажанням). 
Див.с.102.

                           Бажаю успіху!


14.05.2020
Українська мова
Продовжуємо працювати над казкою
" Прекрасний принц".
1. Прочитайте ще раз казку та складіть план. 
2. В цій казці принц, незвично для інших казок, поборов дракона. Як ви вважаєте,чи можна принца назвати справжнім героєм? Чому? Відповідь запишіть.

ЯДС
ЗМІНЮЄМО ФОРМУ
Вам потрібні: шматок пластиліну; трубочка для пиття, бляшанка від напою 
(або пластикова пляшка, консервна бляшанка), гумовий шнурок, 
рушник (чи кілька інших предметів)

1. Чи змінювали ви форму предметів? Яких? Для чого? 
    Чи легко це було зробити?
2. Торкніться по черзі кількох предметів, які вас оточують. 
    Подумайте, чи можете ви змінити їх форму. 
    Що для цього треба зробити?
3. Візьміть шматок пластиліну  і змінюйте його форму так, як показано в                підручнику на с. 98.

   Коментуйте свої дії («Я стискаю пластилін» тощо).
4. Візьміть предмети, які ви підготували. 
   Чи можете ви змінити їхню форму так само, як пластиліну?
   Досліджуйте і заповнюйте таблицю (зошит, с. 60 завдання 1)
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

13.05.2020
ЯДС
Продовжуємо працювати над темою 
" Матеріали. Властивості матеріалів."
1. Перегляньте мультики про винайдення цегли і паперу.

 

Ви знаєте, що нас оточує безліч предметів. І кожен предмет має певні властивості: 
колір, форму, він твердий або м’який, гладенький чи шорсткий на дотик тощо.

2.  Прочитайте приклади властивостей матеріалів  
 с. 97, впр.1.
До кожної властивості спробуйте підібрати матеріал, 
який має  таку властивість. 

3.Виконайте  завдання із зошита (с. 58—59).

Математика
Закріплюємо вивчення таблички множення числа.8.
1.Повторимо табличку ⇙⇙⇙

2.Виконайте  завдання 1 № 5 ,с.124.
3.  Розв'яжіть задачу
У парку першого дня посадили  17 беріз і  8 дубів, 
а другого дня  -  5 кленів.  У скільки разів менше посадили 
дерев другого дня, ніж першого? 
4.Виконайте № 7,с.124
Пригадаємо запис виразів із змінною:
а  : 8 +20,якщо а = 64; а= 32; а=48.
Якщо а =64, то а: 8+20= 64 :8  +20 =....
Якщо  а= 32, то.....

Українська мова
Прочитайте казку с. 80-81.
Дайте відповіді на запитання.
Перекажіть казку



 12.05.2020
Українська мова
Повторення вивченого
Текст  розповідь.
 Перегляньте відео і виконайте такі завдання :
1. Складіть сенкан
2. Напишіть  розповідь про свою улюблену справу, 
с.79,впр.5



МАТЕМАТИКА
Перегляньте відео урок. 
Виконайте завдання запропоновані у відео. 

ЯДС
 Матеріали
Опрацюйте текст на с.96, виконайте завдання 1, 2,3.
✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫✫


 8.05.2020
Українська мова
Повторення вивченого
Текст. Текст опис.  

1. Пригадаємо, що таке текст . Які є типи текстів.
   Переглятьте уважно  відео. Зверніть увагу  на сенкан.
 (  складати сенкан не потрібно
2. Складіть текст-опис за початком поданим у відео.  
МАТЕМАТИКА
Знаходження невідомого діленого і дільника
1. Пригадаємо ,як називаються компоненти дії ділення.  
  Що потрібно зробити , щоб знайти ділене;дільник??? ⇙⇙⇙
2. Розгляньте умови задач №1 ,с.122,(А;В).
Усно розв'яжіть їх.  
Зверніть увагу на правила знаходження 
діленого та дільника.
Отже:


3.Опираючись на правила  виконайте №3,с.123
4.Розв'яжіть задачі.
А. 
Літаків - 24 шт.   
                                                 на ? більше літаків
Вертольотів - у 3 р.менше  

  Б. Після того як у 6 пеналів поклали  по 6 олівців,  залишилось ще 15 олівців. Скільки всього олівців було?


Гарних вихідних! Зустрінемось у вівторок  12.05.
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢

07.05.2020
Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення
 1. Послухайте оповідання. 

2. Дайте  відповіді на запитання ( усно)
  •  Яка була пора року?
  •  Де стояв маленький хлопчик? Що він робив?
  •  Хто побачив хлопчика?
  •  Як дідусь допоміг хлопчику?
  •  Як змінилась поведінка хлопчика?
3.  Напишіть стислий переказ цього оповідання.

ЯДС
 Електроенергія
 Ощадне використання енергії
 1.Як виробляється електроенергія в Україні?Подивіться відео.   

2. Опрацюйте матеріал підручника, с. 92. 
Усно дайте відповіді на запитання.

3.  Перегляньте  короткий ролик про роботу  АЕС.


 Чи може людина прожити без енергії? Як ви вважаєте?
Що потрібно робити, щоб економно використовувати енергію?

4. Опрацюйте текст на с.93. 

5.Підготуйте проєкт на тему : 
"  Економити енергію- це легко".
 ( завдання виконати на вівторок-12.05)
💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗


06.05.2020
ЯДС
Енергія вітру і води
На попередніх уроках  ви познайомились з поняттям - 
джерело енергії
Вже знаєте, що Сонце відноситься до невичерпних джерел енергії.


1.Сьогодні досліджуємо енергію вітру і води.
Що ж таке вітер?. Пригадаємо!

2.Подивіться відео. 
Розкажіть рідним, що нового ви дізнались?
                       Використання вітру


                           3.Енергія води
 Без води неможливе життя на Землі.
Вода – це  джерело чистої відновлюваної енергії.
Енергія води здавна використовується людством як джерело механічної енергії. Сьогодні механічну енергію води ми перетворюємо на електричну, а електрична енергія може бути перетворена на теплову або використана безпосередньо.
Тому можна стверджувати, що вода є універсальним джерелом енергії для задоволення широкого спектру енергетичних потреб .


4.Опрацюйте  матеріал  у підручнику на с.91            Усно дайте відповіді на питання
5. Робота у друкованому зошиті , с.55.


УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Досліджуємо газету
Що ви будете робити?
Дізнаєтеся, з яких частин складається газета
Прочитаєте уривок з газети, створеної вашими ровесниками
Будете тренуватися писати без помилок.

1. Прочитайте слова. Чи можете ви пояснити їхнє значення?
Газета, редактор, шпальта, рубрика.

Газета – видання, яке друкують на великих аркушах паперу або розміщують в інтернеті. Зазвичай виходить щодня або кілька разів на тиждень. Містить різні статті про важливі і цікаві події.
Редактор – 1) той, хто редагує тексти; 2) керівник видання.
́Шпальта – сторінка газети, журналу.
Рубрика – розділ у газеті, журналі.

2.Подивіться, з яких частин складається газета. 
Покажіть ці частини у себе в підручнику на с. 76.
Якщо маєте вдома паперову газету, подивіться, як вона побудована.
2. Опрацюйте стор.76,77 у підручнику.
3. Виконайте впр. 2,с.77.

МАТЕМАТИКА
Таблиця ділення на 7.
Опрацювання завдань с.120 ,121.
1. Виконайте у зошиті завдання 1, 6.
2. Всі інші завдання виконуйте усно.



05/05/2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Галина Вдовиченко. «Чорна-чорна курка»
          ( Продовження)
 1. Прочитайте продовження оповідання ,
с.74 - 75
 2. Перекажіть оповідання рідним.
 3.  Виконайте впр.5 - 7 , письмово.
 4. Виконайте завдання в друкованому зошиті.с,48


МАТЕМАТИКА
Таблиця ділення на 7.
Дивитесь  урок, виконуєте  завдання.
  
















ЯДС
Тема: Енергія Сонця
  
Сонце – головне джерело енергії на Землі;
повітря і вода, коли рухаються, теж стають джерелом енергії ;
енергія нікуди не зникає – просто переходить з однієї форми в іншу.
1. Подивіться відео  і скажіть : 
" Чому сонце називають головним джерелом енергії?"

2.Прочитайте текст на с. 90. 

 3.Створіть ланцюги передачі енергії.  
                                    Підказка: починайте із Сонця. 

4.Опрацюйте запитання на с. 90 
5.Виконайте завдання в друкованому зошиті, с. 54.

     
04.05.2020
Українська мова
Діагностична робота з теми «Дієслово»

https://www.classtime.com/code/Z8Z97Y

ЯДС
Тема: Що таке енергія?
Що ви будете робити?
Дізнаєтеся, де береться енергія і для чого вона потрібна
Прочитаєте текст і перевірите, чи добре ви його зрозуміли
Будете виконувати цікаві завдання
1. Прочитайте текст «Що таке енергія?» на с. 89 підручника.

2. Розгляньте фото на с. 89. Назвіть, що зображено. 
  Звідки беруть енергію зображені предмети?
Перевірте себе:
Кухонна плитка – природний газ
Автомобіль – бензин, природний газ або електрика
Електрочайник – електрика
Телевізор – електрика.
3. Ви вже знаєте, що джерело – це не тільки потік води.  
Прочитайте речення в рамці на с. 89 справа вгорі.

4. Знайдіть назви джерел енергії (натисніть на посилання).

5. Покажіть, звідки беруть енергію різні об’єкти (натисніть на посилання)

МАТЕМАТИКА
Таблиця множення числа 7 (закріплення) 
Робота з календарем
 Сьогодні ми   будемо  закріплювати навички табличного множення числа 7 
і повторювати раніше вивчене.
 Для цього  вам  знадобиться  друкований  зошит до підручника.  
 1. Необхідний матеріал на с. 52 і с. 53. Виконуйте усі вправи послідовно.
2.Виконайте завдання у підручнику на с.119 ( №1,2,3-усно).


30.04.2020
 
ЯДС 
Діагностична робота 
   https://www.classtime.com/code/36KZNV



УКРАЇНСЬКА МОВА
Урок позакласного читання
1. Користуючись інтернет ресурсами прочитайте оповідання В.О.Сухомлинського ,, По волосинці".
2. Навчіться переказувати оповідання.
3. Дайте письмові відповіді на запитання:
- Яка пора року описана у тексті?
- Хто пішов до лісу?
- В якому класі вчився Петрик?
- Яка головна думка твору?


29.04.2020
Математика
Таблиця множення числа 7.
Сьогодні ви  ознайомитесь з утворенням таблиці множення числа 7                        
та навчитесь  її застосовувати.
1.Дивіться відео урок і виконуйте вказівки вчителя!
( табличку множення в зошит не пишемо)


2. Накресліть прямокутник , довжина якого 6 см, а ширина на 2 см менша. 
    Обчисліть периметр цього прямокутника.
3. Вивчіть табличку множення числа 7. 


Українська мова
Тема: Галина Вдовиченко. «Чорна-чорна курка»

1. Познайомтеся з книжкою, уривки з якої ви будете читати, – подивіться відео.
   Це цікаво!!!



2.Словникова робота.
Прочитайте пояснення деяких слів. Вони трапляться вам в оповіданні.
Сідало – перекладина, жердина у пташнику чи в клітці, на яку сідають 
на ніч кури або індики.
Цур – вигук, яким скріплюють яку-небудь умову, домовленість і т. ін. 
(це слово має й інші значення)
Дужий – сильний
Куцохвоста – короткохвоста
Курни́к – приміщення для курей
Присадити – різким зауваженням примушувати кого-небудь замовкнути. 
(це слово має й інші значення)
Загін – огороджене місце, куди заганяють худобу на ночівлю, відпочинок і т. ін.; велика загорода.

3. Прочитайте уривок з оповідання на с. 72. ( двічі)
4. Спишіть діалог курки з Бровком.  Підкресліть дієслова.
5. Виконайте письмово впр.3, с.73.
6.Виконайте усно впр.6 , 7 с.73.

ЯДС
Подорожі в минуле України
Знаю, що ви багато подорожуєте. Пригадайте, в якому місті нашої країни
вам найбільше сподобалось? Чим воно вас здивувало, захопило.?!
А, головне,  які визначні пам' ятки  ви  побачили ???
Адже, за допомогою історичних пам'яток можна здійснити подорож у часі.

1.Прочитайте про три визначних пам’ятки в підручнику на с. 86.

2.Українські мультиплікатори створили чудовий мультсеріал
 «Моя країна – Україна».
 У ньому Сашко Лірник разом з котом подорожують Україною і дізнаються
 багато цікавого.
Кожна серія тривалістю 3 хвилини розповідає відому або забуту казку, 
історію, легенду якогось міста України, чи то про велике місто або маленьке село, поле або море.
На створення кожної серії пластилінового мультфільму витрачалось приблизно 
4—5 місяців.
Пропоную вам переглянути 2 серії мультфільму.

 Анімаційний серіал "Моя країна Україна" - 1 серія


Анімаційний серіал "Моя країна Україна" - 8 серія



3. Виконайте завдання 1  в друкованому зошиті , с. 51.
 (завдання 2 - за бажанням)

4. Повторіть вивчений матеріал з теми : " РУХ і ЧАС"




28.04.2020
Українська мова
Продовжуємо працювати з оповіданням Н.Чуб "Подорож листочка".
Ви потренуєтесь добирати антоніми і спробуєте придумати продовження історії.
Бажаю успіху!


1. Виконайте впр.6, с.71. Запишіть антоніми парами. 
( Пригадаємо, що антоніми -це протилежні за значенням слова).

2. Пропоную вам придумати продовження казки. ( 5-6 речень).
Але спершу перегляньте мультфільм про  подорож іншого листочка,
який придумали діти.





ЯДС 
Навіщо люди подорожують
Сьогодні ми познайомимось із відомими мандрівниками 
минулого.

1. Репортаж про музей українського мандрівника Миклухо-Маклая


2. Христофор Колумб


3.Як Магеллан здійснив навколосвітню подорож


4. Опрацюйте текст на с.85.
5. Виконайте завдання в друкованому зошиті с.50 ( 2).


Математика 
Сьогодні у нас діагностична контрольна робота.
  Виконайте завдання  ⇓⇓⇓
                        www.classtime.com/code/7EJDYJ



27.04.2020
УКРАЇНСЬКА МОВА
Подорож листочка
Що ви будете робити?
Прочитаєте уривок з оповідання Наталії Чуб «Подорож листочка»
Потренуєтеся добирати антоніми
Знайдете слова в тексті, щоб перевірити, чи правильно ви їх написали.
1. Прочитайте оповідання с.70.( 2 рази)
2. Перевірте, чи уважно ви прочитали. 
    Дайте відповіді на запитання (усно).
Де жив маленький листочок?                                                                                                  Скільки братів було в маленького листочка?
Що спільного в листочка з його братами? 
Що відмінного?
Що означає слово "допитливий"?
Що любив листочок?
Про що мріяв маленький листочок?
3.Знайдіть другий абзац оповідання. (впр.7,с.71).
У ньому розповідається про події, які вже відбулися.
Спробуйте прочитати та запишіть  його так, ніби події відбуваються зараз.
 Почніть так:
Маленький листочок такий самий, як усі  його родичі...

4. Виконайте   впр.8,с.71. 
5. Виконайте впр.9, с.71.
Пригадаємо,як записуємо :
Маленький  -  ма - ленький, малень - кий. 
Нього - ....
Хвостик - ...

6. Випишіть дієслова з першого абзацу.(впр.10)
Поставте до них питання. Робіть так :
Росте ( що робить?), полічити ( що зробити?), і .т.д.
                                           
                          Не забувайте про відпочинок! 


Математика
Задачі на обчислення часу в межах доби
Сьогодні ви будете вдосконалювати навички 
орієнтування за годинником, а також розв’язувати 
задачі на час.
1. Запишіть час,який показують годинники  Пишемо так : 01год 00хв - 13год 00хв

2..Перейдемо до №3 ,с.117.
Визнач за поданими годинниками, скільки тривала ранкова екскурсія в музеї?
Скажіть, о котрій годині розпочалася екскурсія в музеї? 
О котрій закінчилася? 
Як без годинника ми можемо визначити тривалість екскурсії?
(Щоб дати відповідь на запитання, ми можемо від часу кінця екскурсії відняти час її початку. 
Записуємо так:13 – 10  = 3 (год)
                            Відповідь:
3. За таким зразком розв'яжіть задачі 5та 6,с.117.

Я досліджую світ
Навіщо люди подорожують
1. Прочитайте уважно  текст на с. 84.
2. Після читання поміркуйте / обговоріть з батьками:
Навіщо люди подорожують у наш час?
Що змушувало вирушати в мандрівку в давні часи?
Що робити, якщо загубилися під час подорожі?
3.Перегляньте мультфільм «Горе-мандрівники».
Подумайте, чому він так називається?

4. Виконайте завдання 1 в друкованому зошиті,с.50.

24.04.2020
Математика
Сьогодні будемо вдосконалювати навички орієнтування за годинником. 
Пропоную вам відео урок. 
Виконуйте усі завдання з учителем починаючи з математичного диктанту. 



УКРАЇНСЬКА МОВА
Котра година
1. Виразно прочитайте вірш на с.68.
2. Виконайте усно завдання впр.2 і 6.
3. Виконайте письмово впр.4.
4. Спишіть . ⇲
Підкресліть дієслова. 
До слова- вставати- доберіть синоніми. 


23.04.2020
ЯДС
Тема: Календар

Що ви будете робити?
Дізнаєтеся, як з’явився календар
Будете вчитися орієнтуватися за календарем
Пригадаєте пам’ятні дати в календарі
Підручник, с. 83, зошит з друкованою основою, с. 49
1. Пригадаємо ,які є  пори  року, місяці...
    Хто не знає, обов'язково вивчіть!!!
    Вам допоможе мультик ⇓

2 Прочитайте, як рахували дні до того, як винайшли календар
   (підручник, с. 83).

3. Подивіться і послухайте, як і коли виник календар.
Календар – це таблиця або книжка з послідовним переліком усіх днів року 
за місяцями.




4.Виконайте завдання 1, 2  у зошиті з друкованою основою .
(завдання з ЯДС також скидаєте на перевірку)

Українська мова.
Продовжуємо працювати над темою " Календар"
1. Запишіть назви усіх місяців. 
2. Опрацюйте запитання вправи 1 , с. 67. Попрацюйте з календарем.
    Червоним позначено вихідні (суботу і неділю) та свята:
3. Виконайте завдання в зошиті з друкованою основою с. 45.
Відпочиньте!


4. Напишіть коротку розповідь про одне із державних свят України.

22.04.2020
ЯДС                        
Тема: Рух і час
Що ви будете робити?
Дізнаєтеся, чим люди вимірювали час колись і тепер
Будете вчитися порівнювати
Перевірите, що ви можете зробити за одну хвилину.

Підручник, с. 82, зошит з друкованою основою, с. 47

1.Прочитайте речення впр.2,,с.82.  Перегляньте відео ⇩⇩⇩ та доповніть  речення.



2. Перевірте себе..


3.Перегляньте відео про історію годинників.

4.Виконайте завдання 3, с.82.
5. Виконайте завдання в друкованому зошиті.
6.  Прочитайте .
За одну хвилину в світі народжується 250 дітей. За одну  хвилину   можна        
врятувати життя: зупинити кровотечу, не дати потонути, винести з пожежі....

 Дослідіть , що можете зробити за 1 хвилину ви: 

Я можу прочитати ………………… слів.
 Я можу присісти …………………. разів.
 Я можу записати ………………………….. іменників на букву А.
 Я можу (ваш варіант) ………………………………………………….

2. УКРАЇНСЬКА МОВА
На уроці ЯДС ви дізнались про одиниці вимірювання часу. Пропоную вам узагальнити знання .
1. Прочитайте текст на с.66. 
2. Дайте відповіді на запитання.
3. Письмово запишіть відповідь на перше запитання.

3. МАТЕМАТИКА
Складені задачі на різницеве та кратне порівняння
1. Пригадаємо! Запиши !
36 > 6 на ____                           36  >  6 у ___ разів
<  15 на ___                            5 < 15 у ___ рази
12 > 6 на ___                              12 > 6 у ___ рази 
 Сьогодні ми знайомимось із складеними задачами на  різницеве 
та кратне порівняння. Будьте уважні!
2.Пригадаємо вивчене



3.Розглянемо задачі №2,с.114.
 Прочитайте умову до задач.
 Зверніть увагу, що умова у трьох задачах однакова. 
Але запитання _ різні.
1.Задача А. Прочитайте план та усно розв'яжіть задачу.
План розв'язання :
1) Скільки гривень всього у Сашка?
2) Скільки гривень всього у Олени?
3) Скільки гривень всього у дітей?
4.Склади план розв'язання до задачі Б і розв'яжи її.

Скористайся пам'яткою⇓⇙



З Воскресінням Христовим щиро вас вітаю!


Жити в радості й любові від душі бажаю!

Запашною нехай буде Великодня Паска

І до віку буде з вами світла Божа ласка!

Хай Божа матір Вас охороняє,

А Дух Святий здоров'я посилає.

Господь дарує Ангела з небес!

 Христос Воскрес!

 Воістину воскрес!







15.04.2020
Математика
Вирази на множення і ділення
Сьогодні ви  будете  закріплювати обчислювальні 
навички. 
Зошит з друкованою основою с.43
1. Виконайте завдання № 1 та №2,с. 43.
    Пам'ятайте про порядок дій!

2. Пригадайте, що таке змінна у виразі. 
    Перегляньте відео.
Виконайте завдання 3,с.43.Скористайтеся підказкою

3. Виконайте завдання 4, 5 с. 43.


ЯДС

Тема: Які рухи свідчать про пробудження природи

Підручник с. 78, зошит з друкованою основою с. 45
Що ви будете робити:
Пригадаєте, чим жива природа відрізняється від неживої
Повторите, які зміни відбуваються у неживій природі навесні
Прочитаєте і послухаєте, що відбувається в живій природі навесні
Якщо захочете, вивчите пісню про весну англійською мовою

1. Пригадайте, що належить до живої і неживої природи.
 Усі живі істоти дихають, живляться, розвиваються, розмножуються,
 помирають.
Об’єкти неживої природи не мають цих ознак.

Живі істоти не можуть існувати без неживої природи. 
Сонце – джерело світла і тепла для всього живого на Землі. 
Для життя живим істотам необхідні їжа, тепло, вода, повітря.
Зміни в неживій природі ведуть до змін у живій природі.

2.Прочитайте  текст  с.78.
Подивіться мультфільм. 
Виконайте завдання 1 в зошиті (с. 45) .

3.Подивіться і послухайте про зміни в житті тварин навесні.


4.Виконайте завдання 2 в зошиті.

5.Співайте про весну і вчіть англійську мову



Українська мова
Розвиток зв'язного мовлення
Прочитай завдання ⇓
Завдання 2, 4 виконайте письмово!

14.04.2020
ЯДС
Тема: Рух і здоров’я. 
Активний і пасивний відпочинок
Підручник с. 76–77, зошит з друкованою основою с. 44
Що ви будете робити:
Поміркуєте, чому потрібно рухатися
Перевірите, скільки разів ви можете присісти і підстрибнути за хвилину
Дізнаєтеся, що таке активний і пасивний відпочинок.
Зробите вправи під веселу музику

 1. Прочитайте текст на с. 76.

2. Розгляньте схему з малюнками на с. 76. 
Яким видом фізичної активності ви займаєтеся найчастіше? 
Який вам найбільше подобається ?


3. Поставте таймер на телефоні 
або попросіть дорослих засікти одну хвилину.
Полічіть, скільки разів ви присядете за одну хвилину; 
скільки разів підстрибнете за хвилину.

Можете зняти відео і позмагатися дистанційно з однокласниками.

4. Розгляньте схему в підручнику на с. 77.
    Виконайте завдання в зошиті на с. 44.

5.Незважаючи на карантин, намагайтеся 
   бути фізично активними. 
      Може, вам у цьому допоможе якесь із цих відео.
Будьте здорові!







Математика
Таблиця ділення на 6 (ознайомлення)

1. Повторимо таблицю множення числа 6.
    Озвучте відповіді!


2.Математичний диктант
Запишіть і обчисліть! Будьте уважні!
Пам'ятайте, що суму і різницю беремо у дужки!


3. Знайомимось з таблицею ділення на 6.
    Повторюйте з вчителем!



4. Виконайте письмово  завдання №4(1), № 5,с.113.


Українська мова
Тема: Складаємо рецепти
Підручник: с. 61, зошит з друкованою основою с. 41

Що ви будете робити:
Повторите частини мови
Відшукаєте заховані слова
Розшифруєте слова
Складете рецепт
1. Повторення вивченого
- Пригадайте, які частини мови ми вивчили?
- Іменник- це частина мови...( продовжіть...)
-Прикметник ...
- Дієслово...

2. Спишіть , вставляючи пропущені букви. 
Підкресліть дієслова.
Пам'ятайте про культуру письма!

Берізка . Усе в лісі раді…, а берізка плаче. Під гарячим сонячним про­мін…ям 
по стовбуру тече сік. Здаєт…ся, що це сл…ози бері…ки. 
Люди надрізують кору дерева і збирают… сік у пляшки. 
А де­ревце без соку гине. Сік у берези — як кров у людини. 
Бережіт… красуню!
Зробіть звуко - буквений аналіз слова- сльози.

3. Виконайте завдання у друкованому зошиті
с.41.


13.04.2020
Математика
Сьогодні ви ознайомитесь з утворенням таблиці
множення числа 6 та навчитесь  її застосовувати.
1. Розпочни роботу з виконання завдання 1, 
що в підручнику на с. 111.

2.Складемо таблицю множення на 6. Замініть додавання однакових доданків множенням. Виконайте це завдання письмово.
Виконуй так
                      6+6 = 6۰2 = 12
                      6+6+6 = 6 ۰3  =    і.т.д.
3. Випиши всі добутки отримані при множенні числа 6.
    6,12,.......

4. Подивись відео та закріпи вивчення таблиці 
    множення 6.


5.Розв'яжи задачу № 7,с.112.
 Скористайся підказкою ⇓


  

    


6. Виконай № 8,с. 112.

Українська мова
Тема: Записуємо рецепти
Що ви будете робити:
Читати рецепти
Знаходити ключові слова в рецептах
Розміщувати речення так, щоб вийшов рецепт
Напишете короткий рецепт
1. Виконайте вправу 1 ,с.60. 
Скористайтесь підказкою, яка у хлопчика.

2. Виконайте вправу 2,с.60.

3. Запишіть рецепт вашої улюбленої страви
впр.5,с.60.


ЯДС
Тема: Хто як рухається
Підручник с. 75, зошит з друкованою основою с. 43

Що ви будете робити:
Пригадаєте, як рухаються рослини і тварини
Подивитеся цікаві відео
Спробуєте рухатися так, як тварини
Об’єднаєте тварин у групи за різними ознаками

1. Перегляньте відео. Спробуйте сказати одним 
    реченням, що відбувається.


2.Прочитайте текст на с. 75. Розгляньте малюнки.

3.Перегляньте відео. Скажіть, як переміщуються 
тварини ?




4.Відпочиньте! Покажіть, як рухаються тварини.



5. Виконайте завдання в друкованому зошиті.

10.04.2020
Українська мова
Описуємо порядок дій
Підручник: с. 58; зошит з друкованою основою с. 40


Що ви будете робити:
Поміркуєте, навіщо описувати порядок дій.
Подивитеся відео про те, як робити мишку з тканини
Навчитеся розміщувати пункти інструкції в правильному порядку
Зрозумієте: щоб описати порядок дій, обов’язково потрібні дієслова
Навчитеся описувати дії – складати інструкції
Якщо захочете, зробите котика у техніці оригамі

1. Подивіться відео.  Для чого його зняли? 
   Як ви вважаєте?


2. Прочитайте пункти інструкції   вправи 1, с.58. 
    Розмістіть їх у правильному порядку.
    Запишіть. Підкресліть дієслова.

3. Подумайте і скажіть  : Чи потрібні нам в житті 
   інструкції? 
   Якщо так, то у  чому ми їх застосовуємо. 
   Відповідь запишіть.

  4.Виконайте завдання в друкованому зошиті.


   Математика
   Сьогодні ми закріплюємо вивчений матеріал. 

1. Перегляньте урок. Виконуйте всі записи у зошит.


2. Виконайте завдання 8, с.111.х

                                        Гарних вихідних

09.04.2020
Українська мова
Підручник: с. 56; зошит з друкованою основою с. 39

Що ви будете робити:
Прочитаєте текст і дізнаєтеся, хто такі сигнальники
Подивитеся відео про роботу сигнальників на аеродромі
Вивчите кілька рухів сигнальників.
Розв’яжете кросворд і вгадаєте значення жестів
Пригадаєте, що таке спонукальні речення.
1. Прочитайте текст на с.56,57
     Дайте відповіді на запитання  впр.1, с. 57( усно).
2. Перегляньте відео про сигнальників. 
    Повторюйте рухи разом з ними.



3. Розгляньте малюнки після тексту. 
    Знайдіть спонукальні речення.        
Спонукальним називають речення, яке містить наказ, прохання, вимогу, побажання.

4. Спишіть.
    Підкресліть  дієслова-антоніми у прислів'ях, приказках.

Правда мовчить, а кривда кричить.
Праця годує, а лінь марнує.
То сидить, то скаче, то сміється, то плаче.
Мир будує, а війна руйнує.
Мати однією рукою бє, а другою гладить.
Тяжко щастя знайти, а легко згубити.
5. Виконайте завдання в друкованому зошиті, с.39.

ЯДС
Види руху ( с.72)
1.Перегляньте відео урок. 

2. Опрацюйте для закріплення текст, на с. 72.
3. Виконайте завдання 2 усно .
4. Виконайте завдання в зошиті з друк.основою
5. Виконайте завдання


08.04.2020
Українська мова
Звуконаслідування
Підручник: с. 55; зошит з друкованою основою с. 38
Що ви будете робити:
Дізнаєтесь, що таке звуконаслідування
Вчитися правильно писати слова-звуконаслідування
Добирати слова-звуконаслідування складати з ними речення
То що ж таке звуконаслідування ?
1. Виконайте вправу 1 ,с. 55, зверніть увагу на правило!,
 Отож, ви зрозуміли, що звуконаслідування  - це слова, за допомогою яких
 ми відтворюємо  звуки навколишнього світу.
2. Перегляньте відео, спробуйте відтворити почуті звуки    ⇩⇩⇩

3. Виконайте вправу 2,с.55. Складіть усно речення за поданим зразком.
4. Спишіть вправу 3, с.55,  підкресліть дієслова.
    - Поставте  запитання від іменника до дієслова за зразком :⇙⇙⇙
                               Поїзд  (що зробив?) зашипів, зупинився.    ..... 
5. Перейдіть за посиланням ,виберіть правильні варіанти відповідей. 
                                        ⇘
     https://naurok.ua/student/tests


6. Виконайте завдання в друкованому зошиті,ст.38.

Математика
Множення  числа 10. Ділення на 10.
Сьогодні ви  познайомитеся  з особливостями множення числа 10
 і ділення на 10. А також будете  удосконалювати свої обчислювальні навички.
1. Розпочнемо із завдання 1 ,с.110 у підручнику
    Запиши всі круглі числа 
   ( це числа, що закінчуються нулями).
2. Перегляньте  відео. Відповідайте на запитання 
   вчителя. 
                                                     ⇓
3.Опрацюйте правило ⇀ завдання 3 , с.110.                            
   4. Письмово виконайте завдання 4 (1,4), завдання 6, 7(А).

ЯДС    Рух і прості механізми
Підручник с. 71, зошит з друкованою основою с. 41
Що ви будете робити:
Пригадаєте, що таке прості механізми і для чого вони потрібні людям
Подивитеся відео про прості механізми
Поміркуєте, чи може миша підняти слона.
1. Перегляньте відео урок , виконуйте всі вказівки вчителя.
    Будьте уважні!!!

2. Для закріплення ще раз самостійно 
   опрацюйте с.71 в підручнику.

3. Виконайте завдання 1 , с.41( зошит)

4.Подивіться відео. Зрозумієте ,для чого ще 
  використовують прості механізми.



5. Улюблений мультфільм теж допоможе 
    зрозуміти тему уроку

6. Виконайте завдання 2 в друкованому зошиті,с.41.
  Скажіть, то чи зможе мишка підняти слона??? 😉😊😋


06.04.2020р.
Математика
Таблиця множення числа 5. Ділення на 5 (закріплення)
  Сьогодні ти будеш вдосконалювати навички 
  табличного множення числа 5 і ділення на 5.
  с.108,109.
1.Розпочни роботу з виконання завдання 1, що 
у підручнику нас. 108.
Чи всі частки ти згадав чи згадала? 
Перевір за допомогою таблиці.
2. Обчисли письмово значення виразів, 
поданих у завданні 2.
3. Розглянь завдання 3 підручника. 
Яке число ми додаємо щоразу до результату 
попереднього виразу ?
4.Закріпи отримані навички. 
Виконай 5 і 6 підручника.(усно).
5. Пригадай, що таке дециметр?
   Скільки сантиментів у 1 дециметрі?

Виконай письмово № 8 підручника. 
Роздивися зразок виконання. 

Українська мова
Продовжуємо поглиблювати знання з теми " Дієслово".
Тема: Описуємо свій день
Що ви будете робити:
Читати веселий і незвичайний вірш Григорія Фалько́вича
Описувати свій ранок за допомогою самих лише дієслів
Прочитаєте сторінку зі щоденника свого ровесника
Уявите, що ви ведете щоденник, і опишете свій день.
1. Прочитайте вірш Григорія Фальковича 
  «Приємна зустріч» на с. 54. 
    Усно поставте запитання до дієслів.
2. Виконайте впр.2. 
   Подивіться відео. 

   Дайте письмову відповідь на запитання 
" Яких манер ви дотримуєтеся?".
3.Розкажіть про свій ранок, використовуючи 
 лише дієслова. Розповідь запишіть.                  Зразок: Прокинулася. Встала…..      
              Прокинувся. Встав…
4. Виконайте завдання  вправи  4 у підручнику.    
    Прочитайте сторінку зі щоденника.
5.Уявіть, що ви ведете щоденник. 
   Опишіть свій день( н-д ваш вихідний день) 
    у зошиті з друкованою основою 
   (с. 37) (5—6 речень).
   Перед тим, як писати, прочитайте поради.

Я досліджую світ
Тема: Рух і сила
Підручник с. 70, зошит з друкованою основою с. 40
Приготуйте також: дитячу машинку, м’яч, пульт від телевізора

1.Прочитайте текст на с. 70. 
Поясніть, що треба зробити, щоб змусити речі рухатися.

2. Виконайте запропоновані дії. 
Поясніть, що ви робите – прокоментуйте свої дії.
1) Перемістіть машинку, не відриваючи її від поверхні.
2) Перемістіть м’яч, не піднімаючи його.
3) Увімкніть телевізор.

3. Виконайте завдання 1, 2 в зошиті, с.40.

4. Виконайте завдання 1 у підручнику (с. 70) (усно).
Назвіть зображені предмети. Поясніть, які дії з ними виконують.
Зразок: Щоб з’єднати деталі лего, треба натиснути на них. 

5.Виконайте завдання 2 у підручнику (с. 70) (усно).
Зразок:
Причина: ви штовхнули двері.
Наслідок: двері відчинилися (або зачинилися).
6. Подивіться відео. Воно англійською мовою. 
Але ви вже достатньо знаєте, щоб пояснити, що відбувається.

 Force- сила

03.04.20 р.
Українська мова  Тема : Дієслово
 Що ви будете робити:
Добирати, знаходити слова, які називають дії
Дізнаєтесь, що таке дієслово
Прочитаєте, з якою швидкістю можуть бігати люди, звірі та їхати машини
Складатимете цікаві речення
1. Перегляньте відео. 
Виконайте усні і письмові
 ( див.додаток) завдання подані у відео. 


Додаток до завд.1
Письмові завдання:


  2.Розгляньте малюнки на с. 53.
 - Розкажіть, що роблять діти на малюнках – усно складіть речення.
Зразок: Дівчинка нюхає квіти.
-Прочитайте правило у фігурних дужках.   Запам'ятайте його.
3. Виконайте завдання  у друкованому зошиті. 
Математика  
Сьогодні ми ознайомимося  зі складанням таблиці ділення на 5 шляхом знаходження невідомого множника.
-Пригадай , як називаються компоненти дії множення!?
- Як знайти невідомий множник?
1. Виконай завдання 1 підручника (с. 107). 
2. У  №2 підручника тобі запропоновано три прості задачі. Скажи: що шукаємо в кожній задачі? Яку арифметичну дію треба для цього виконати?
3. Усно виконай завдання № 3 , №4,с.107, №8 с.108
4. Опрацюй таблицю ділення на 5( №5). 

Відпочинь!!!
5. Письмово виконай завдання № 6(с.108), №7.
6.Розв'яжи задачу 9.
Скористайся підказкою:
1) Про що задача?
2) Скільки волоських горіхів в одному пакеті?
3)Скільки горіхів у іншому пакеті? Яку дію потрібно виконати , щоб збільшити у 5 разів?
4) Чи все ми виконали у задачі? ( ні). Яку дію виконаємо, щоб знайти кількість горіхів у двох пакетах разом?
Образотворче мистецтво.
                    Аплікація " Весняне деревце"

                Будьте здорові! Гарних вихідних! 

02.04.20
ЯДС
Тема: Транспорт колись і тепер
Підручник с. 68—69, зошит з друкованою основою с. 39
Що ви будете робити:
Вчитися розуміти лінію часу
Дізнаєтеся, як змінювався транспорт
Поміркуєте, як винаходи змінюють життя людей
Порівнюватимете різний транспорт
Створите модель транспорту майбутнього
1. Перегляньте відео. Постарайтесь запам’ятати якомога більше видів транспорту.


 Користуйтесь підказкою
 Каноє      колісний візок    галера    карета
 коляска     фунікулер    пароплав      паровий   локоматив     дирижабль     метро     планер 
 повітряне судно     батискаф.....

 Які види транспорту ви вже знали до   перегляду? Який вид транспорту вам   
 найбільше сподобався? Розкажіть батькам!


2.Розгляньте лінію часу на с. 68—69.
Знайдіть число біля малюнка виду транспорту. Прочитайте у списку,
 про який винахід ідеться.
Наприклад: Число 1: віз із закріпленими колесами.

3.Виберіть кілька винаходів і поміркуйте разом з дорослими: що дав цей винахід людству? Як змінилося б життя людей, якби цього винаходу не було?

4. Користуючись інтернет ресурсами , дослідіть, які є види водного транспорту.

Українська мова. 
Урок позакласного читання. В.О.Сухомлинський
               " Я хочу сказати своє слово".
1. Пригадай, що ти знаєш про письменника. Коротко розкажи рідним.
2. Які прочитані твори В.О.Сухомлинського ти пам'ятаєш?
3. Прочитай оповідання.
Василь Сухомлинський
Я ХОЧУ СКАЗАТИ СВОЄ СЛОВО...
Катерина Іванівна повела своїх першачків у поле. Був тихий ранок ранньої осені. 
Далеко в небі летів ключ перелітних птахів. Вони тихо курликали, і від того в степу було 
сумно. Катерина Іванівна сказала дітям:
— Сьогодні ми будемо складати твір про осінь, небо, про перелітних птахів. 
Кожен із вас нехай скаже, яке зараз небо. 
Дивіться, діти, уважно. Вибирайте в нашій рідній мові красиві точні слова.
Діти притихли. Вони дивились на небо й думали. Через хвилину почулося: 
- Небо синє-синє...
— Небо голубе...
— Небо чисте...
— Небо блакитне...
І все. Діти знов і знов повторювали ті самі слова: синє, голубе, чисте, блакитне.
Трохи збоку стояла маленька синьоока Валя й мовчала.
— А ти чого мовчиш, Валю?
— Я хочу сказати своє слово.
— Ну, яке ж твоє слово про небо?
— Небо ласкаве... — тихо сказала Валя й сумно усміхнулась.
Діти притихли. І в цю мить вони побачили те, чого не бачили досі.
— Небо сумне...
— Небо тривожне...
— Небо журливе...
— Небо студене...
Небо грало, тремтіло, дихало, усміхалось, як жива істота, і діти дивилися в його сумні сині-сині осінні очі.
3.Постав письмово  5  запитань до твору. 
4. Навчись переказувати оповідання.

01.04.2020


Я всміхаюсь сонечку!
Здрастуй золоте!
Я всміхаюсь квіточці!
Хай собі росте!
Я всміхаюсь дощику!
Лийся, мов з відра!
Друзям усміхаюся!

Зичу їм добра!
Українська мова
Закріплюємо тему " Прикметник. Порівняння"
 1) Розпочинаємо з каліграфічної хвилинки. 
    Спишіть охайно. У вірші підкресліть прикметники.

       Б б ба рв нок барвінок

Недавно ще гула метелиця
кругом лежав біленький сніг.
А вже барвінку листя стелиться 
зеленим килимом до ніг.

2)       Прочитайте вірш.
                     Весняночки
Всі дівчатка-паняночки
Мають цятки-весняночки.
У Миросі – на носі.
У Марічки – на щічках.
А маленька Ірочка –
Мов руденька білочка.

З ким порівнюють маленьку Ірочку? Як ви гадаєте, чому? 
        Дайте письмову відповідь на запитання. 

3)  Перейдіть за посиланням, пройдіть тест.
https://naurok.ua/student/testshttps://naurok.ua/student/tests
Математика
1)Математичний диктант.Запишіть вирази і обчисліть їх.
1.Знайдіть третину числа 15.
2.Ділене 20, дільник 4.     Знайдіть частку.
3.Множники 3 і 5. Знайдіть добуток.
4.Птахи звели 4 гніздечка, в кожному по 5 яєчок. Скільки
всього яєчок в гніздечках?
5.Знайдіть половину числа 18.
6.Перше число 3, а друге у 3 рази більше. Знайдіть друге число.
2)Розвяжи  задачу.
У  магазин  привезли  4 пакети гречки  по  5кг  в  кожному, і мішечок рису масою  3кг. Скільки  всього  кілограмів  гречки і рису  привезли  в  магазин?
3)  Пройди тест.
                            https://naurok.ua/student/tests
Я досліджую світ 
Повторити вивчений матеріал з теми місяця  : " Ідеї, винаходи, відкриття".


31.03.2020

Математика
Продовжуємо працювати над темою :" Кратне порівняння чисел"
1) Повторимо вивчену табличку множення:

2) Виконати №  4,ст.106( нижні-письмово, а верхні  - усно).
3) Розв'язати задачу № 6,ст106. ( А - усно, Б - письмово).
                                                 Тепер можна перепочити !!!

Українська мова
Вчимося порівнювати
1) Прочитайте уривок зі щоденника Мицика с. 52, впр.1; дайте відповіді на запитання.
2) Усно попрацюйте над впр.1 та впр.2, с.52.
3) Виконайте письмово впр.3,с.52.
4) Виконайте завдання в зошиті  з друкованою основою,с .33.

Я досліджую світ
Тема: Чи може винахід бути небезпечним          
             Інформаційні знаки
Дізнаєтеся, яким приладам у вашій оселі потрібна електрика.
Поміркуєте, які плюси і мінуси мають винаходи.
Запам’ятаєте правила поведінки з електроприладами.

1)Виконайте завдання  в друкованому зошиті на с. 36 

2) Пригадайте, які інформаційні знаки вам уже відомі?! Що вони означають?



30.03.2020

Українська мова  
Урок 47
перейдіть за посиланням    https://versal.com/learn/ajetlu/lessons/1
Письмові завдання обов'язкові до виконання.

Я досліджую світ 
Вам уже відомі поняття - винахід та відкриття. А як ви вважаєте, чи можуть винаходи бути небезпечними?
Пропоную опрацювати с. 65., виконати завд. 1,4(усно),
а  також переглянути мультик
https://www.youtube.com/watch?v=kJFbS70DwFs

Математика
1) Повторимо вивчену табличку множення:


2) Сьогоднішня тема уроку " Кратне порівняння чисел".  З таким поняттям ви вже знайомились на попередніх уроках . Щоб краще зрозуміти подивіться це відео.
https://www.youtube.com/watch?v=4i2OowLpQtE

3)  Виконайте завдання с. 105, № 1 , 2 ( усно). Зверніть , будь ласка, увагу на правило!!!
   4) Письмово виконайте  № 3, №5 с.106.

                                                              Бажаю успіху!!!
















































Немає коментарів:

Дописати коментар